Artig og inspirerende blogg!

Fikk en link av en annen bruker på forumet til hagEgal. Den førte meg til bloggen til en herremann ved navn Peter Gaunitz, og hans spesialitet er «innovativa ståndortsplanteringar med fokus på högt prydnadsvärde, lågt skötselbehov, lång livslängd och anpassning till platsen.» Det er en mann etter mitt hagehjerte. Selv om jeg arbeider iherdig som en flittig liten maur, så er jeg innerst inne ganske så bedagelig anlagt. Jeg tar gjerne i et tak eller tre, men så vil jeg helst hvile på mine laurbær og nyte fruktene av hardt arbeid. Helst med en hagebok og et glass rødvin i hende.

Likte spesielt godt The Private Prairie Style Garden.

Vakkert!

Om gartnerigartnera

Gift, tre barn. Meget hageentusiastisk.
Dette innlegget ble publisert i Ekstern. Bokmerk permalenken.

2 svar til Artig og inspirerende blogg!

  1. sug lut sier:

    Prærien krever mye plass, og jeg tror jeg ville hatt litt problem med hageutnyttelse som antakelig er heeeelt sjølgående – jeg liker å pusle og jeg tror det er anlagt for å være helt villhage, stemmer det? Når det er sagt, avgrensa «prærier» eller villenger er genialt, de stramme hagene er veldig langt fra min greie, men jeg vil helst måtte gjøre noe. Det skyldes antakelig at jeg aldri har hatt stor nok hage til å måtte gjøre for mye.

    • Er koselig å pusle litt, ja. Jeg er kanskje bare fed-up med det helt store omleggingsarbeidet, bare, slik at en hage som går for eget maskineri, høres ut som selveste hagehimmelen. Er ikke så glad i stramme hager sjøl, og tror de anleggene hans er ment å være villhage, ja. Har ikke fått kikka så veldig nøye på bloggen, men det var veldig pent, mye av det jeg så.

Legg igjen en kommentar

