Det spirer!

Nå er det i gang! Det gjorde susen å plassere minidrivhuset i nærheten av vedovnen, ble nok litt for kjølig der jeg først plasserte den. Ser ut som at spiren på bildet er en Thunbergia Alata, eller en Black-eyed Susan på engelsk. Svartöga på svensk. Om noen vet hva den heter på norsk, er jeg glad for å få vite det, jeg har prøvd både google og wikipedia uten suksess.

Om gartnerigartnera

Gift, tre barn. Meget hageentusiastisk.
Dette innlegget ble publisert i Frø, Planter. Bokmerk permalenken.

2 svar til Det spirer!

  1. Gøy når det spirer! Jeg har kastet noen klementinfrø i en potte og fryder meg over at det spirer 😀

    Takk for at du er med på gi bort-lotteriet mitt!

Legg igjen en kommentar

